V prípade, že máte záujem podať sťažnosť, dovoľujeme si Vám dať do pozornosti zákon č. 9/2010 Z. z. o sťažnostiach v znení neskorších predpisov, ktorý upravuje postup pri podávaní, vybavovaní a kontrole vybavovania sťažností fyzických osôb alebo právnických osôb.
V zmysle § 3 ods. 1 zákona č. 9/2010 Z. z. o sťažnostiach v znení neskorších predpisov je sťažnosťou podanie fyzickej osoby alebo právnickej osoby, ktorým:
Sťažnosť môžete podať osobne alebo písomne – poštou alebo elektronickou poštou. Vaša sťažnosť musí byť zrozumiteľná, musí z nej byť jednoznačné proti komu smeruje, na aké nedostatky poukazuje, čoho sa domáhate a musí byť podpísaná. Lehota na vybavenie sťažnosti podľa zákona o sťažnostiach je 60 pracovných dní, v prípade že ide o reklamáciu 30 pracovných dní.
Kompetentnou osobou pre riešenie sťažností vo firme je vedúci strediska, ktorého sa uvedená sťažnosť týka. Jeho povinnosťou je sťažnosť vyriešiť a konzultovať jej vyriešenie so zákazníkom, ktorý sťažnosť podal. Po ukončení riešenia sťažnosti je vedúci povinný o nej informovať vedenie spoločnosti a následne prijať opatrenie na elimináciu rovnakých, prípadne podobných sťažností.
Pripomíname, že podanie, ktoré má charakter dopytu, vyjadrenia, názoru, žiadosti, podnetu alebo návrhu, nie je sťažnosťou podľa zákona o sťažnostiach.
Sťažnosť môžete podať písomne na e-mailovú adresu: